A válság alatt is növekedett és új fejlődési pályára állt az újHÁZ Centrum

2021. június 11.

Az újHÁZ Centrum – nem törte meg az évek óta tartó sikersorozatát - a 2020-as évet is növekedéssel zárta. A hálózat kiválóan reagált a válságban átalakuló környezetre: nemcsak arra volt képes, hogy megszakítás nélkül kiszolgálja meglévő ügyfélkörét, de az erőre kapó felújítási igényekre is megfelelően reagált.


A társaság egyedi üzleti modellje, ami a kiskereskedelmi legjobb gyakorlatok és a nagykereskedelmi, valamint magasabb hozzáadott értékű franchise szolgáltatások ötvözésére épül, immár évtizedes távlatban is sikeresnek mondható.

Az újHÁZ Centrum a megnövekedett gazdasági kockázatokra aktívan reagált, és erősítette finanszírozási hátterét. Bár fizetési késedelembe egyetlen vevője sem esett, magas cash pozíciót épített ki, 3,5 milliárd Ft értékű pénzeszközzel, miközben saját tőkéje 2,8 Mrd Ft-ot ért el. A társaság 2020. évben tőkét is emelt meglévő tulajdonosi körében, hogy soron következő stratégiai fejlesztéseit megalapozza.

A pénzügyi stabilitásnak hála olyan meghatározó projekteken dolgozott a vállalat, mint az Üzleti Intelligencia bevezetése, a mélyebb back-office automatizáció, a saját tulajdonú irodai kapacitások bővítése és az értékesítési funkciók fejlesztése. Az új dabasi logisztikai központ a piacon is megméretteti magát, kapacitásainak jelentős részét pedig a szépen fejlődő logisztikai piacon értékesíti majd.

A hálózat Celldömölkön, Kiskunhalason és Fertőszentmiklóson hozott létre új kereskedést. A nyíregyházi, székesfehérvári és siófoki kereskedések mellett, a debreceni és a keszthelyi bemutatóteremmel, a Szabolcs-Szatmár-Beregi megyeszékhelyen található egyik üzlet pedig csempeszalonnal gyarapodott, illetve a vállalat győri irodaháza is megújult.

Az újHÁZ Zrt. szervezetében is számos előrelépés történt. Elindult az újHÁZ Akadémia, a vállalat saját képzési- és vizsgarendszere, Dr. Rázsóné Szórády Csilla pedig cégvezetőből vezérigazgatóvá lépett elő. A vállalat központi, valamint informatikai vállalkozásának létszáma összességében 6%-kal nőtt: bővült a gazdasági, az informatikai, a kereskedelmi és a marketing csapat is.

Az újHÁZ Centrum az elmúlt évben szintén nagy hangsúlyt fektetett a társadalmi felelősségvállalásra. Egy nélkülözhetetlen eszközt adományozott a Heim Pál Országos Gyermekgyógyászati Intézetnek, a Pöttöm Fürdő Programmal pedig CSR Hungary díjat nyert.

További híreink