Ilyen évet zárt az újHÁZ Centrum 2019-ben

2019. december 19.

Tovább a megkezdett úton - így lehet összefoglalni az újHÁZ Centrum, Magyarország meghatározó építőanyag-kereskedelmi hálózatának 2019-es évét. A korábban megfogalmazott hosszú távú stratégiák mentén nemcsak piaci pozíciójukat erősítették meg, de növelték ismertségüket és beruházásaikkal megalapozták további fejlődésüket is.


Fejlesztések stratégiák mentén

- Az idei év a szilárd alapokra történő építkezésről szólt. Nagy volumenű, mintegy hatmilliárd forintos beruházásainknak köszönhetően a további fejlődési utat is kijelöltük. - mutat rá dr. Rázsóné Szórády Csilla, az újHÁZ Centrum cégvezetője. Hozzáteszi, az idei évben összesen 100 000 négyzetméter új területtel, ebből több mint 4000 négyzetméternyi eladótérrel és bemutatóteremmel bővültek az építőanyag-kereskedelmi hálózat telephelyei, és több mint száz új értékesítő kollégával nőtt munkavállalóik száma.

A telephelyi fejlesztésekkel párhuzamosan kiemelt hangsúlyt fektettek a szervezeti innovációra is annak érdekében, hogy minél hatékonyabban tudjanak reagálni a piac kihívásaira, ezáltal pedig akkor és azt tudják adni vásárlóik számára, amire éppen szükségük van.

- Tudatos fejlesztéseink mögött megalapításunk óta az újHÁZ Centrum hálózatához tartozó telephelyek működésének támogatása, eredményességük fokozása áll. Hároméves stratégiánk éppen ezért hálózatunk működését kívánja új szintre emelni, így középpontjába az értékesítés támogatását és az üzleti intelligencia alapú vállalatirányítást helyeztük. – ismertette dr. Rázsóné Szórády Csilla, cégvezető.

 

Társadalmi felelősségvállalás és szakértelem

Az újHÁZ Centrum mindezeken túl nem feledkezett meg a társadalmi felelősségvállalásról sem. Idén immáron második alkalommal rendezték meg Pöttöm Fürdő programjukat, amelynek keretében egymillió forintból újították fel egy óvoda mosdóhelységét. Ezen túlmenően pedig a telephelyek aktív közreműködésével és a lokálpatrióta munkatársaikkal kiegészülve tovább folytatták Jót tenni jó! elnevezésű országos kampányukat is.

Üde színfoltja volt a nyári sporteseményeknek az idén második alkalommal megrendezésre került Napfelkelte Félmaraton is, amelyben több mint hatszáz futó rajtolhatott el a Balaton közepéről, hogy aztán különleges természeti környezetben tehessék meg az embert próbáló távot.

- Büszkék vagyunk a 2019-ben elért sikereinkre és arra, hogy számos család otthonteremtését segíthettük elő megbízható minőségű építőanyagaikkal. Jó érzés arra gondolni, hogy építőanyag-kereskedelmi hálózatunk is hozzájárult ahhoz, hogy ezek a családok immár álomotthonukban állíthatják fel a karácsonyfát és ünnepelhetnek közösen. - húzta alá dr. Rázsóné Szórády Csilla.

 

A legkeresettebb termékek

Az építőanyag-kereskedelmi hálózat tagjai a legnagyobb értékben idén kerámiafalazóelemeket, térkövet, cementet és beton alapcserepet adtak el.

A legnépszerűbb termékek iránti kereslet összességében a fővárosban és Kelet-Magyarországon volt a legmagasabb.

Az éves bevételt tekintve, a tavalyi 60 milliárd forintos összforgalmat az újHÁZ Centrum idén várhatóan több mint hétmilliárd forinttal növeli meg.