2019 Legjobb ügyfélélmény díjazott az újHÁZ Centrum Piramis Építőház Kft.

2019. december 13.

A Piramis Építőház Kft. több mint 20 éve forgalmaz minőségi építőanyagokat, másfél évtizede pedig az újHÁZ Centrum kereskedelmi hálózatunk tagja és idén különösen büszkék lehetünk rájuk, hiszen az újHÁZ Centrum Piramis Építőház Kft. bekerült a 2019 Legjobb ügyfélélmény kategória díjazottjainak körébe.


Szeretjük az új és előremutató fejlesztéseket, mellyel sokszor fogsz találkozni a Google keresőben, úgy mint Bizalmi index, röviden BIX. Te is elsősorban a véleményeket olvasod el, mielőtt fontos döntést hozol. A BIX pontosan abban segít, hogy hiteles, ellenőrzött vásárlói véleményeket találj. Azonban a BIX nem csak vásárlói véleményeket gyűjt, hanem azt az értéket is megmutatja, hogy egy adott vállalkozás a visszajelzések alapján 10-es skálán hol szerepel.

Az újHÁZ Centrum Piramis Építőház Kft. az év első felében azért csatlakozott a bizalmi körhöz, hogy ügyfeleink a Google és Facebook vélemények mellett egy új fórumon is elmondhassák véleményüket szolgáltatásunkról. Ez időszak alatt a vélemények összesítésének eredményeképpen 10-es skálán 8,87-re értékelték a céget.

Hatalmas megtiszteltetés ért, amikor a BIX-ben gyűjtött többszáz vásárlói vélemény alapján az újHÁZ Centrum Piramis Építőház Kft. bekerült a 2019 Legjobb ügyfélélmény kategória díjazottjainak körébe. Mindezt megkoronázva 2019. november 26-án, a Bizalom gálán pedig olyan szeretett és megbízható márkákat megelőzve vehette át az első díjat, mint a Cserpes Sajtműhely vagy a The Body Shop.

„Ez a díj nem mindennapi az elismerés és visszaigazolás az egyik legfontosabb vállalati alapértékünkről az ügyfélközpontúságunkról, amely megmutatja, mit gondolnak rólunk a partnereink. Ezt a megtiszteltetést elsősorban annak sok munkatársamnak köszönöm, akik nap,  mint nap szívvel lélekkel azért fáradoznak, hogy értéket teremtsenek és ügyfeleink maradéktalanul elégedettek legyenek. A színpadon állva köszönő beszédemben azt mondtam: ha most tehetném, egyszerre magamhoz ölelném őket, mert ez elsősorban a munkatársaim sikere!” – nyilatkozta a cég ügyvezetője, Juhász Attila.

A BIX Legjobb ügyfélélmény 2019 I. díja arra kötelezi a céget bennünket, hogy továbbra is kikérje ügyfeleinek véleményét, különös figyelemmel a kritikákra, amelyből tovább fejlődhetnek.

Céljuk olyan építőanyag forgalmazóvá válni, ahol az ügyfelek elvárásait ne csak teljesítsék, hanem túl is szárnyalják.