újHÁZ Akadémia

2021. július 7.

Az újHÁZ Centrumnál saját belső képzési rendszer biztosítja a kollégák szakmai fejlesztésével a minél magasabb minőségű ügyfélkiszolgálást


A szakértelem, valamint a tudás megteremtése és hatékony továbbadása elengedhetetlen ahhoz, hogy egy vállalat képes legyen folyamatosan fejlődni és sikeres maradni: ennek érdekében az újHÁZ Centrum 2019-ben létrehozta saját belső képzési szervezetét és megalkotta oktatási rendszerét, az újHÁZ Akadémiát. A moduláris alapokra épülő képzésekkel országosan több mint 80 kereskedés, több mint 2200 munkatársának szakmai fejlesztését biztosítják ezzel, a beszállító partnerekkel együttműködésben.

A közel két évtizedes gyakorlati tapasztalaton alapuló oktatások mellett – többek között a termékköröket, az értékesítési készségeket, a GDPR előírásokat és a felújítási támogatásokat feldolgozó – online tematikus tudástárral, a piaci kihívásokra fókuszáló edukációs napokkal és az új belépők beilleszkedését segítő instant csomagokkal támogatja az Akadémia a kollégákat.

Idén januárban elindult online képzési platformjuk is. A felület egyszerűen, számítógépről, tabletről, sőt mobiltelefonról is kényelmesen használható. A jelenleg mintegy 50 különböző témakörben elérhető, 1000 oldalnyi tananyagot prezentáció és videó formájában is meg tudják tekinteni a felhasználók, a frissen megszerzett tudást pedig tesztekkel ellenőrizhetik le.

A képzési programhoz egyre több beszállító partnerük csatlakozik, hogy szakértelmükkel, naprakész innovációikkal tovább bővítsék a tudásanyagot, amelynek elsajátításával új termék bevezetéséhez azonnali és gyors szakmai támogatást tudnak biztosítani, így értékesítőik naprakész termék- és iparági információkkal rendelkeznek, melyek fokozzák az értékesítés hatékonyságát és az ügyfélkiszolgálás színvonalát.

Az online rendszer indulása óta már 338 felhasználó több mint 700 órát töltött szakmai továbbképzéssel és közel 1400 kurzusukat végezték el.